- +31 72 720 2288
- info@zobeveiligd.nl
- Maa - Zat: 09:00 - 22:00
FAQ Zobeveiligd.nl
Veelgestelde vragen
Alle veelgestelde vragen omtrent huisbeveiliging en bedrijfsbeveiliging.
Veelgestelde vragen
Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op, wij helpen graag!
Onze levenslange gratis support op afstand houd in dat wij zolang u in het bezit bent van het camerasysteem u hulp kunnen bieden wanneer dat nodig is.
Ja, u kunt een push notificatie krijgen op uw telefoon of tablet, zodat u direct weet wanneer er (ongewenste) beweging is gedetecteerd.
U kunt met 100 gebruikers tegelijk gebruik maken van de app.
Ja, u kunt overal ter wereld uw beelden live mee kijken of terugkijken en een melding ontvangen wanneer er (ongewenste) beweging wordt gedetecteerd.
Ja, u kunt bewegingsdetectie, indringersdetectie en nog veel meer vormen van detectie instellen indien u dat wenst.
Ja, u kunt met de bijgeleverde HDMI kabel een monitor of tv scherm aansluiten op de recorder. Zo kunt u het systeem ook bedienen en de beelden live bekijken of terugkijken.
Ja dat kan, u kunt met uw windows of Mac eenvoudig uw beelden bekijken en eventuele instellingen doen.